Kundeoplevelser - Berlin

Her fortæller nogle af rejselederne om deres oplevelser med AlfA Travel som arrangør af deres skolerejse eller studietur til Berlin:

________

"Vi havde en rigtig god tur. Nåede aldrig at ringe til dig fredag d. 2. feb... Men alt var som det skulle være :)
Alle rejsedokumenter var lette, overskuelige og til at finde ud af.
Togrejse forløb virkelig godt - intet problem. Dog glad for at skiftet i Hamburg var lige ved siden af det spor vi ankom på - Hold nu op, hvor var banegården ikke særlig brugervenlig (modsat Berlin, hvor det var så nemt at finde rundt)
Super dejligt hotel i Kastrup.
Jeg vil klart anbefale mine kollegaer at benytte jer i forbindelse med studieture :)"
Melissa Hansen, Atuarfik Hans Lynge (Grønland)

________

"Vi er meget tilfredse med det hele, og alt gik som det skulle efter planen. Det var en god cykeltur og besøget på Ritter Sport var fint. Man kan som en anden mulighed leje cykler, der hvor vi boede, det var iøvrigt et rigtigt godt sted. 1000 tak for en dejlig tur."
Jeanne Pedersen, Nørrebro Lilleskole

________

"Ja tak, vi havde en meget fin tur, helt uden problemer. Alt fungerede som det skulle, og personligt synes jeg, det er et fantastisk hotel til de unge og beliggenheden fås vist ikke bedre. Besøget i Hohenschönhausen var en stor oplevelse, både for elever og lærere. Man skal have forberedt sig hjemmefra, på det man skal se, for at forstå det. Det gjorde et stort indtryk. The Wyld var et pompøst, show, som man vist kun kan blive opslugt af, hvad enten man er til den slags eller ej. Det kan anbefales til 9. og 10. klasse."
Hanne Kristiansen, Marstal Skole

________

"Det har været en super tur med masser af sol og gode oplevelser. Transporten har fungeret super, da vi delte bussen med en anden gym klasse fra Aarhus, hvilket betød, at vi kom derned uden stop (kun chaufførpauser). Det gik endnu bedre hjem - da havde vi en hel bus til os selv, så vi kom hjem 2 timer tidligere end planlagt. One80 er jo et super godt sted - både ift beliggenhed og faciliteter. Dog er deres wifi ikke særligt stabilt, hvilket var frustrerende for mange af eleverne. Jeg kunne dog sagtens se os bruge stedet igen. Som altid synes jeg du har været enormt hjælpsom, så jeg håber vi kan fortsætte samarbejdet :-) Alle de udflugter I har arrangeret fungerede godt. Unterwelten var noget nyt, og det tog kegler hos eleverne (og lærerne). Men Hochenschönhausen er altid det mest anbefalelsesværdige sted. Alt i alt - tak for hjælpen, og mon ikke vi skrives ved til efteråret?"
Ivan Ioujakov, Hasseris Gymnasium
Studierejse til Berlin 2014

________

"Alting gik fint og gnidningsløst. Vi kom hurtigt til Berlin, og vi havde ingen problmer med at dele bussen. Både elever og lærere var SÆRDELES godt tilfredse med hotellet, som ligger supergodt, og set fra en lærervinkel er det prisværdigt 'disciplineret'. Mht. Alfas service, så har vi været meget godt tilfredse. Udflugtsmuligheder: Vi har i et par år selv arrangeret cykelture rundt i Berlin. Nogle lejer en guided tur. Andre som jeg selv, der er godt kendt i byen, nøjes med at leje cykler. Det var over hele linjen et hit, - vi var meget begunstiget af vejret (tæt på 20 grader). Vi havde et meget vellykket dansearrangement med alle ter klasser en aften: www.clärchensBallhaus.de. Det ligger i Auguststr. i Mitte. Det er supersjovt. Vi havde arrangeret undervisning for eleverne og bagefter var de med til 'social dans'. Tak for god hjælp og endnu en vellykket rejse med Alfa Travel :-)"
Karin-Ann Madsen, Odense Katedralskole
Studierejse til Berlin 2014

________

"Det har været intet mindre end en fantastisk tur! Jeg elsker at booke gennem jer, for så ved jeg, der er syr på tingene! Tusind tak for hjælpen gennem hele processen! Eleverne er informeret om konkurrencen og vi har taget nogle rigtig gode fællesbilleder dernede – så I skal nok modtage noget fra vores elever ;) De er helt oplagte på at vinde den konkurrence! Men ja, det har været sublimt! Intet mindre! – Tusind, tusind tak"
Mia Søndergaard, Skuespillerakademiet

________

"Rejse og ophold gik super fint. All-in-hostel kan godt anbefales til skolerejser. Der var en god stemning, de havde helt klare regler som blev fulgt, og det ligger omringet af hyggelige gader. Desuden var der flere transportmuligheder lige i nærheden."
Mette Johannsen, CPH WEST - Uddannelsescenter K

________

"Så er rejsen vel overstået, og jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige tak for den fantastisk gode service, vi har fået fra jer. Dine hurtige tilbagemeldinger har været til stor hjælp. I forhold til City Hostel Berlin vil jeg varmt anbefale stedet på mange måder; det er centralt, og de har været flinke til at hjælpe os fx ved at booke cykeltur for os. Men jeg vil ikke anbefale hverken aftensmad eller madpakker. Vi vil helt sikkert vende tilbage til AlfA Travel, næste gang vi skal arrangere en lejrskole i Berlin eller andre storbyer."
Anna Illum, Enghaveskolen
Lejrskole til Berlin

________

"Vil bare lige sige, vi havde en dejlig tur og alt var fantastisk. Vedrørende hotellet, vil jeg bare sige, at de har været helt fantastisk sød og hjælpsom (Birth City Hotel). Det har været en rigtig god oplevelse for os. Meget anbefalesesværdig. God weekend."
Eric Volkmann, Nørrebro Lilleskole.

________

"Så er vi tilbage efter en helt fantastisk studietur. Vi har virkelig fået mange positive tilbagemeldinger, ikke mindst pga det hostel vi boede på, det kan i med god grund anvende igen.
Derudover var vores buschauffør så flink og fleksibel, der var mange af vores studerende der roste ham og snakkede med ham fordi han var så rar. Så ham ville jeg helt sikkert også ansætte igen!
Men jeg har simpelthen ikke noget negativt at komme med, heller ikke i forhold til middagen. Folk var glade for at det var noget lidt anderledes, og dem der arbejdede der havde helt styr på at vi kom og at vi havde betalt.
Så du kan være helt sikker på at du får en anbefaling med når vi videregiver stafetten til dem der skal arrangere næste års studietur!
Tusind tak for den store hjælp og for at have givet os så god en tur."
Camilla W. Nielsen, Kbh. Uni, Farmaceutisk fakulte

________

"Vi havde en fantastisk tur til Berlin i sidste uge. Alt gik uden problemer, og så var vores elever supersøde :o)
Transporten gik smertefrit. Vi kom hurtigt fra DK mod Tegel og videre til Zoo Bhf. Der stod vi kl. 1245 !! Hotellet var supergodt, venlige og imødekommende receptionister, god infomation (på godt engelsk..) i forbindelse med ankomsten, og hjælpsomme i fht. gode restauranter mm. Din (jeres) service har bestemt heller ikke fejlet noget. Tak for det."
Jacob Kjær Hansen, Tommerup Skole
Studierejse til Berlin.

________

"Vi er alle kommet i gang igen efter en meget vellykket lejrskole i Berlin. Vandrehjemmet levede helt op til vores forventninger, det fungerede fint, selvom der var 11 lejrskoler på engang! Personalet var behjælpsomme, rolige og lod sig ikke stresse p.g.a. de mange henvendelser om alt muligt. Beliggenheden er super, og maden fin, så vil  anbefale stedet til vores kolleger. Vi vil også anbefale at evt. kommende lejrskoler bliver reserveret gennem Alfa Travel, da du har givet os en rigtig fin service – på alle måder. Tak for det!"
Kirsten Roslev Larsen, Kattegatskolen
Skolerejse Berlin, Amstel House

________

"Vi havde en rigtig god tur til Berlin og A&O hostel var et pænt sted og vil anbefale det til andre der skal på studietur eller bare til Berlin. Det var selvfølgelig i den østlige del hvor der er lidt beskidt, men vi kan se at de er ved at bygge tingene op. Så herfra skal der lyde en stor tak for din hjælp:)"
Maria R. Jensen, Odense Socialpædagogiske Seminarium

________

"Jeg kan varmt anbefale Industriepalast til grupper med modne elever, der sætter pris på fred og ro i en venlig og afslappet atmosfære. Det er næsten nyt og perosnalet virker entusiastiske og meget service-mindede. De elever jeg havde med var meget glade - og de der tidligere havde boet på Generator mente slet ikke det tålte sammenlingning med IP. Da U-Bahn 1 og 2 er slået sammen for nyligt, til den nye U-Bahn linie 12, er det supernemt at komme dertil fra ZOB. Man står bare på ved Kaiserdamm og kører til endestationen uden skift! Toget holder lige over for Industriepaplast/ ip-hostel i Warschauerstr."
Sus Hviid Huss, Tørring Skole

________

"Først og fremmest er der at sige, at vi havde en fantastisk tur!! Vores hostel (City Hostel) lå jo super fedt placeret i midten af alt og fungerede fint – og buschaufførerne var utroligt søde og meget servicemindede. Især stor ros til dem!!
Næste gang tror jeg, at vi vil ønske at få aftaler om lokaler på skrift fra hotellet og så er det nok sidste gang, vi spiser på hotellet. Men nok ikke sidste gang vi bruger det – og jer! Og jeg vil klart anbefale både Alfa Travel og hotellet til mine kolleger rundt omkring på andre efterskoler.
Mange tak for din tålmodige hjælp:-)"
Lise Kaltoft, Ryslinge Efterskole

________
"Vi er tilbage fra en rigtig god tur! Alt klappede bare og alt levede op til forventningerne. Et rigtigt fint sted, vi boede (Industriepalast, red.). Der var andre unge mennesker, personalet var både venlige og imødekommende og der var en rigtig god atmosfære – busturen frem og tilbage gik også fint. Vi havde alle en pragtfuld tur og særligt eleverne, der ikke havde oplevet Berlin før, havde en stor, stor oplevelse. Så tusind tak for hjælpen, vi fik mere end value for money!!"
Hana Bech, Niverødgårdskolen

________

”Vi har haft en rigtig god tur i Berlin. Rejsen har på alle måder levet op til forventningerne. Det være sig jeres (din) meget gode service, busselskabet vi rejste med og ikke mindst den meget centrale placering af og selve opholdet på “De tre små grise”. Alt i alt kan vi kun sige, at I lever op til jeres motto:
”Gode rejseoplevelser er ikke noget vi håber på. Dem planlægger vi!”
Så endnu engang, tak for en god service og et godt samarbejde.”
Tonny Andersen, Dyveskolen, Købehavn S.,

________

”Alt gik rigtig godt. Fed tur og god service fra både City Berlin Hostel og buschauffør (Morten).
Vi takker også især for din service, der har været virkelig god.”
Søren Jensen, Lyngby Taarbæk Ungdomsskole

________

"Vi havde en skøn tur! Vi var meget begejstret for hostellet (Industripalast) omend de havde en del problemer med fordeling af værelser og nøglekort der ikke virkede – det var en lidt ærgerlig start, der kunne have været ordnet hjemmefra.
Personalet var hjælpsomme og venlige og faciliteterne lækre! Morgenmaden levede ikke op til den vanlige tyske standard, men var fin i forhold til, hvad man kan forvente af et hostel. Beliggenheden var i top, og jeg/vi ville til enhver tid vende tilbage!
Tak for denne gang og på gensyn næste år måske?"
Julie Nystrøm, Egeskolen

________

”Tak for en fantastisk tur til Berlin. Det er utroligt hvad man kan nå at se og lære, når man står midt i historiens vingesus. At køre direkte med bus fra skolen til hotellet var lige det, vi havde brug for. Vores buschauffør Lars tog sig godt af os – han blev vel nærmest elevernes helt, da han på hjemturen tog en lille omvej for at lave et 25 minutters stop ved en McDonalds. Jeg kan slet ikke rose jeres hurtige og effektive betjening nok. Selvom vi kludrede i det med deltagerlisten faldt alt alligevel hurtigt på plads, hotellet (A&O Berlin Friedrichshain) tog godt imod os (og forkælede underviserne med gratis kaffe, sodavand, frit internet og teachers lounge) og vores buschauffør kørte eleverne rundt i Berlin. Vi planlægger allerede næste års tur – hvilke klasser skal vi tage med? Skal vi tage en ekstra dag? Hvornår skal vi af sted? er stadigt uafklaret – men en ting er sikkert: Vi rejser med AlfA Travel!”
Peter Weiss Poulsen, Himmelev Gymnasium

________

”Hotellet (Aletto Kreuzberg) var virkelig godt og levede op til vores forventninger, vi var rigtig glad for det! :) Synes I har gjort det perfekt, og hvis vi skal bruge en rejse til, bliver det helt sikkert fra jer. :)
Det var perfekt arrangeret og til en konkurrencedygtig pris.
Tusind tak for at I gav os muligheden for at opleve Berlin og en fantastisk tur, Alfa Travel og Jeanette.”
Burcu Sena Tas, Nordsjælland Grundskole & Gymnasium

________

”Vi havde en rigtig dejlig tur til Berlin, hvor alt var, som det skulle være. Hotellet (City Hostel) var helt i top: gode værelser, god atmosfære, professionel håndtering af problemer, fantastisk morgenbuffet, god aftensmad og rigelige lunch-pakker. Og ikke mindst: super central beliggenhed. Denne gang havde vi også den sødeste, venligste og mest fleksible buschauffør, så alt har levet op til vores forventninger.”
Vibeke Fensløv, Enghavegård Skole

________

"Vi har haft en rigtig god tur. Jeg har som arrangør følt mig i trygge hænder hele vejen igennem processen, lige fra vi modtog tilbud, til bestillingen, planlægningen og gennemførelsen af vores tur. Det skal i som rejse bureau, og i særdeleshed du, have stor ros for. Buschaufføren skal have stor ros, for en behagelig rejse. Han var både meget fleksibel, imødekommende og venlig. Ønsker man at opleve lidt af stemningen og følelsen af det tidligere Østberlin er IP-hostel rigtig godt. Hostellet er flot og moderne, men træder man ud på gaden, er der en meget autentisk følelse af det stadig lidt fattigere og dårligere stillede Berlin. Og så ligger det jo blot to minutters gang fra Eastside Gallery som må være et must see, når man er Berlin."
Dorthe Hedemand, University College Lillebælt

________

”Det er meget værd at have en dygtig og rolig arrangør at tale med, når det hele virker uoverskueligt. Jeg håber, vi får mulighed for at rejse med jer igen. Turen til Berlin var virkelig vellykket. Vi har evalueret med eleverne, og de var meget tilfredse. Vi havde en fin bus og en meget behagelig og dygtig chauffør, som var hjælpsom og god til at tale med de unge. Vores hotel (Industriepalast) var meget fint og nyistandsat. Der var styr på tingene, Værelserne var store og gode, bad og toilet var i orden, og morgenmaden var fin. Vi havde en god guide til vores byrundtur. At vores elever opførte sig fint og var hyggelige at være sammen med, gjorde bare det hele ekstra godt.”
Birgit Skytte Jensen, Højmarkskolen

________
”Det har været en perfekt rejse med en perfekt chauffør og et spændende hostel (Industriepalast) i Berlin. Der vil vi godt bo igen, for det ligger centralt. Så alt er gået, som vi har haft det i tankerne. Optimalt.”
Jens Peter og Anne Okkels, Tornbjerg Gymnasium

________

"Tusind tak for en dejlig tur! Busserne fra Eurolines var både ud og hjem behagelige og hurtige. God chaufførhumor. Det var nemt at finde videre fra ZOB. Hotellet (Amstel House) var ligeledes behageligt og godt. God international atmosfære og diskret opretholdelse af ordensreglementet. Den inkluderede morgenmad var overvældende. Jeres service, ja, jeg kunne næppe finde bedre service i landet. Jeg har fra dag ét været i gode hænder, og kombinationen af mails og telefon har været meget tilfredsstillende. Tak for det:-) Nogle af eleverne drog af til Potdammer Platz for at se på Sony-bygningens skiftende farver og var tilfredse med det. Dette kunne være den anden aftentur udover Fernseenturm. Ellers vil jeg slå et slag for Pergamon museet. Alene størrelsen af de udstillede monumenter ville kunne vække den slumrende kulturhistoriske interesse hos eleverne. Tilbage er vist kun hjemme på skolen, at arbejde for at andre 9. klasser kan have et stort fagligt og socialt udbytte af en tur til udlandet, og skulle det lykkes, vil jeg vende tilbage uden betænkning. Tak for denne gang."
Bjarne Winther, Brønshøj skole

________

"Stor ros – alt kørte som det skulle – super hotel – gode forhold – god beliggenhed – men det var bare pissekoldt, men det kan du jo ikke gøre noget ved."
Ole Priess Jensen, Vojens Bowlingklub
Togrejse til Berlin

________
"Vi havde en pragtfuld tur, både til, fra og i Berlin, virkelig spændende by. Det var en fornøjelse at have Karsten som chauffør. Pigerne, vi havde med, var også yderst tilfredse med turen. Jeg bliver fortsat høj af at tænke på vores Berlin-tur, og det i sig selv må siges at være et succeskriterium! Hvis muligheden opstår, vil jeg gerne arbejde sammen med dig/jer igen, for det har været et fint samarbejde :O)"
Søren Gornitzka, Århus 10. klassecenter

________

"Tak til AlfA Travel for en meget velarrangeret tur. Bussen kørte til tiden – hotellet var da lidt bedre, end vi havde turdet håbe på og morgenmaden var super. Ikke mindst har I været meget tålmodige og svaret på alle vores spørgsmål og har hjulpet os til, at turen blev så god. Tak endnu engang og jeg vil anbefale AlfA Travel til alle, der gider høre om turen."
Gyda Kristensen, 9.y Kalbyrrisskolen, Næstved
Skolerejser til Berlin

________

”STOR, stor ros over hele linjen. Fra første kontakt fik vi en enestående service. Altid hurtig, effektiv, venlig og hjælpsom betjening i hele planlægningsfasen, hvor vores egne studiebesøg på forbilledlig vis blev indarbejdet i det samlede program. På turen havde vi en behagelig, kompetent chauffør, en luksusbus, et velfungerende hotel, hyggelige spisesteder (som I havde anbefalet)… ja, selv vejret havde I sørget for var godt. Alle deltagere har rost arrangementet fra først til sidst. Endnu engang TAK for hjælpen med at lave en uforglemmelig tur.”
Bente Sonne, Næstved Sygehus

________

" Vi havde en rigtig dejlig tur. Både ros til bussen og hotellet. Vores værelser lå lige ved siden af vores 18 elever. Det var rigtig dejligt. Det er ikke sidste gang, jeg rejser med jer, og jeg skal også nok fortælle andre om jeres gode service. Vores 3 timers guidet tur var også bare super. Henriette var superdygtig, både til at fortælle om Berlin og vise os forskellige seværdigheder. Kæmpe tak til hende også. Så alt i alt en super dejlig tur – vi kunne bare godt have brugt 2-3 dage mere. Så fra os alle 21 skal der lyde en stor tak for din hjælp."
Jette Christensen, Stjernevejens skole

________
"Vi havde en perfekt tur til Berlin. Alt klappede, fint hotel, god chauffør, dejlig by alt var i den skønneste orden. Vi vender tilbage en anden gang."
Lars Rostgaard, Faglærer, Murerafdelingen, Finlandsgade 18
________

"Vi har haft en super lejrskole i Berlin. Hotel Transit er fint til formålet. God service og gode værelser.
Hotellet ligger jo også i et spændende område tæt på alt. Vores lokale guide på busturen – Franck – var rigtig god. Kan helt sikkert anbefale lejrskole i Berlin. Tak for hjælpen med det hele, Tommy."
Ida, Danny, Søren og Karin, Ingrid Jespersens Gymnasium

________

"Vi havde en rigtig dejlig tur til Berlin med strålende sensommervejr. Tak for en god og hurtig betjening."
Ellen Skov Birk, Skt. Knuds Skole Århus

________

" Vi havde en fantastisk tur på alle måder. Vores hostel (A&O Zoo) lå perfekt og personalet var søde og hjælpsomme. Tak for hjælpen."
Trine Balling, Ølsted Sogneskole

________

"Vi havde en fantastisk tur – mange tak. Både hostel og bus fungerede fint. De er helt utrolig hjælpsomme og effektive på det hostel. Glad for at vi valgte bus og ikke fly, da der ellers næppe var blevet nogen tur!
Alt det bedste og glæder mig til at bruge jer igen i fremtiden."
Claus Corneliussen, Gl. Hellerup Gymnasium

________
"Vi har haft en rigtig dejlig tur, udmærket hostel til prisen. Bus tur/retur fungerede også upåklageligt! Vi rejser med jer en anden gang."
Karen Krog, Bellehøj Skole

________

"Stor tak for en veltilrettelagt Berlintur for 8. og 9.i fra Bellahøj skole i tidsrummet 19.-23. april. Alt klappede til mindste detalje. Super. Hils vores chauffør og ros ham til skyerne. Vi har selvfølgelig selv rost og takket ham, men lidt ekstra skader ikke. Vi anbefaler jer til andre, der måske planlægger en tur til Berlin."
Marianne Madsen, Bellahøjskole

________

"Tak for din mail. Vi har haft en rigtig god tur. Tingene klappede fint og alt hvad I var involveret i fungerede til punkt og prikke. Tak for jeres hjælp! Jeg vil i forbindelse med dette bede dig om at videresende en særlig hilsen og tak til jeres samarbejdspartner Glamsbjerg Turist. De bør vide at deres chauffør, Johnny, gjorde en super god indsats ugen igennem. Han var en rigtig god medspiller for os, kom med gode råd og var yderst fleksibel. Desuden var han rigtig god til at omgås børnene."
Christian Christensen, Langmarksskolen Horsens
Din ekspert
Tommy Iversen
Contact box
2013 © AlfA Travel   l   Nygade 5   l   7500 Holstebro   l   Telefon 70 22 88 70   l  Mail
Modtag gode tilbud og nyheder
TILMELD DIG ALFA TRAVELS NYHEDSBREV
Som modtager af AlfA Travels nyhedsbreve er du først i køen, når vi udsender gode tilbud og rejsenyheder :)

Vi sender normalt 1-2 nyhedsbreve i måneden.